2H-1 2 3-triazole-4-carbossilato di metile (CAS# 4967-77-5)
Introduzione
L'acidu metil 1,2,3-triazole-4-carboxylic hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
L'acidu metil 1,2,3-triazole-4-carboxylic hè un liquidu incolore à giallu chjaru cù un forte odore pungente. Hè soluble in solventi organici cum'è l'etanol è dimethylformamide. Hè relativamente stabile à a temperatura di l'ambienti, ma si decompone à alta temperatura o sottu a luce.
Usi: Pò esse ancu usatu cum'è regulatore di crescita di e piante è cumpunenti di materiali fotosensibili.
Metudu:
Un metudu di preparazione cumuni per l'acidu metil 1,2,3-triazole-4-carboxylic hè ottenutu da a reazione cù fenilendiammina è anidride formica in cundizioni alkaline. U prucessu di preparazione specifichi hè u seguente:
1) Aghjunghjite fenilendiammina è anidride formica à una suluzione alkalina, generalmente utilizendu l'idrossidu di sodiu o carbonate di sodiu com'è agente alkaline;
2) À una temperatura adattata, a reazzione hè realizata per parechje ore per fà chì i reactanti reagiscenu cumplettamente;
3) U pruduttu hè filtratu è purificatu per distillazione per ottene metil 1,2,3-triazole-4-carboxylate.
Informazioni di sicurezza:
L'acidu metil 1,2,3-triazole-4-carboxylic hè assai irritante è corrosivu, è u cuntattu cù a pelle, l'ochji, o l'inalazione di i so vapori pò causà irritazione o altri prublemi di salute. L'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) appropritatu, cumpresi guanti, occhiali protettivi è equipaggiu di prutezzione respiratoria, deve esse purtatu quandu s'utilice o manipolate. Si deve esse operatu in una zona ben ventilata è evite u cuntattu cù agenti oxidanti forti o materiali inflammabili. In casu di cuntattu accidintali, sciacquate immediatamente cù abbondante acqua è cercate assistenza medica prontamente.