page_banner

pruduttu

3-oxo-3 4-diidro-6-chinossalinecarbossilato di metile (CAS# 357637-38-8)

Pruprietà chimica:

Formula molecular: C10H8N2O3
Pesu moleculare: 204,18
N° MDL: MFCD24564549


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introduzione

Methyl 3-oxo-34-dihydro-6-quinoxalinecarboxylate (CAS # 357637-38-8) hè un compostu cù proprietà uniche in u campu di a chimica urganica.
Da l'apparizione, in generale presenta un statu di cristallu specificu o una forma di polvere, cù un culore di biancu o biancu, è hà caratteristiche d'aspettu fisicu relativamente stabile. In termini di solubilità, hà un certu gradu di solubilità in certi solventi organici, cum'è in certi solventi organici moderatamente polari, cum'è l'acetate d'etile è u cloroformu, ma a so solubilità in l'acqua hè povira.
Da una perspettiva di struttura chimica, e so molécule cuntenenu strutture quinoxaline è gruppi carboxymethyl. A struttura di quinoxaline dota a molécula di un certu gradu di aromaticità è sistema cunjugatu, dendu effetti elettronichi unichi è esibendu siti reattivi speciali quandu participanu à reazzione chimica. U gruppu carboxymethyl pò serve cum'è un situ impurtante per a cunversione di u gruppu funziunale è e reazzioni di derivatizazione, per esempiu, pò esse cunvertitu in l'acidu carboxylic currispundente per via di reazzioni d'idrolisi, è dopu usatu per custruisce composti più cumplessi chì cuntenenu strutture quinoxaline.
In u campu di l'applicazione, hè spessu usatu cum'è un intermediariu impurtante in a sintesi chimica farmaceutica, è hè una materia prima chjave per a custruzzione di certi derivati ​​di quinoxaline cù attività biologica potenziale. Hè di grande significatu per u sviluppu di novi droghe per u trattamentu di certe malatie; À u listessu tempu, in u campu di a scienza di i materiali, pò ancu esse aduprata cum'è un bloccu moleculare funziunale per sintetizà materiali organici cù proprietà optoelettroniche speciale, aiutendu à sviluppà novi materiali funziunali.
Quandu u almacenamentu è l'usu, per via di e so caratteristiche di a struttura chimica è di a reattività potenziale, hè necessariu di evità l'esposizione prolongata à l'ambienti di luce forte è d'alta temperatura per prevene a descomposizione o reazzione chimica inutile. À u listessu tempu, deve esse tenutu luntanu da i sustanzi chimichi acidi è alkalini forti, è postu in un ambiente seccu, frescu è ben ventilatu per assicurà a stabilità di e so proprietà chimiche è a sicurità di u so usu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi