N(alfa)-fmoc-N(epsilon)-(2-cloro-Z)-L-lisina (CAS# 133970-31-7)
Introduzione
2. formula molekulari: C26H24ClNO5;
3. Peso moleculare: 459,92 g/mol;
4. Solubilità: Soluble in solventi organici cum'è dimethyl sulfoxide (DMSO), dimethyl formamide (DMF), dichloromethane, etc., insoluble in acqua;
5. Puntu di fusione: circa 170-175 ° C. L'usu primariu di Fmoc-(2-chlorobenzyloxycarbonyl) lysine hè cum'è un gruppu protettivu è attivu in a sintesi di polypeptides. U so gruppu carboxyl pò esse attivatu per furmà un estere, chì dopu sottumette una reazzione di condensazione cù un residu di aminoacidu per sintetizà una catena polipeptidica. U gruppu Fmoc pò esse facilmente sguassatu dopu chì a reazzione hè cumpleta per espunà a parte amminicata prutetta.
U metudu di preparazione di Fmoc-(2-chlorobenzyloxycarbonyl) lysine implica generalmente i seguenti passi:
1. reagisce lisina cù N-hydroxybutyrimide (Pbf) per intruduce un gruppu protettivu;
2. reagisce lisina-Pbf derivatu cù 2-chlorobenzyl alcolu per furmà Fmoc-(2-chlorobenzyloxycarbonyl) lisina;
3. U pruduttu hè estratto cun un solvente adattatu è purificatu da a cristalizazione per ottene u pruduttu puro.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, Fmoc-(2-chlorobenzyloxycarbonyl) lysine hè un reattivu chimicu è deve esse pigliatu e misure di sicurezza adatte. L'equipaggiu protettivu adattatu, cum'è guanti di labburatoriu, occhiali, è vestiti di laboratoriu, deve esse purtatu durante l'esperimentu. Evite inhaling powders o suluzione, evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. In casu di cuntattu accidintali, sciacquate immediatamente cù assai acqua è cercate aiutu medico. Assicuratevi chì hè adupratu in un ambiente di laboratoriu sicuru è guardatu bè per prevene accidenti.