page_banner

pruduttu

N-(9-fluorenilmetilossicarbonil)-N'-tritil-D-asparagina (CAS# 180570-71-2)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C38H32N2O5
Massa molare 596,67
Densità 1,271 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 211-216 °C
Boling Point 858,1±65,0 °C (previsto)
Solubilità Acetonitrile (Leggermente), Cloroformu (Leggermente), Metanolu (Sparingly)
Apparizione Solidu
Culore Bianco à Off-White
pKa 3,79 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
Stabilità Sensibili à l'acidu
Indice di rifrazione 1.655
MDL MFCD00151919

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Rischiu è Sicurezza

WGK Germania 3
Codice HS 29242990
Classe di Periculu IRRITANTE

N-(9-Fluorenilmetilossicarbonil)-N'-tritil-D-asparagina (CAS # 180570-71-2) Introduzione

Fmoc-D-Asn(Trt)-OH hè un compostu urganicu cù e seguenti proprietà: 1. Proprietà chimiche: Fmoc-D-Asn(Trt)-OH hè un solidu biancu, soluble in certi solventi organici cum'è dimethyl sulfoxide (DMSO) è metanol.

2. Usu: Fmoc-D-Asn(Trt)-OH hè un reattivu impurtante utilizatu in u campu di a sintesi di polimeru è a biochimica. Hè comunmente utilizatu in a prutezzione di e strategie di gruppu in a sintesi di fase solida per prutege i gruppi amino in aminoacidi o frammenti di peptide. Stu gruppu protettivu pò esse eliminatu da l'acidu fluoridicu in cundizioni ammonia-alkaline dopu a sintesi.

3. Metudu di preparazione: Fmoc-D-Asn(Trt)-OH mètudu di preparazione hè più cumplessu, in generale bisognu di utilizà reazzione multi-passu. Un metudu sinteticu cumuni hè di reagisce trityl amine cù D-asparagine N-protetta, è poi eseguisce una reazione di deprotezzione in cundizioni adattati per ottene u pruduttu finali.

4. Informazioni di sicurezza: Ancu Fmoc-D-Asn(Trt)-OH hè relativamente sicuru in cundizioni sperimentali generale, pò causà irritazione à l'ochji, a pelle è e vie respiratorie. L'usu deve seguità e pratiche di laboratoriu è aduprate misure protettive adatte cum'è guanti, occhiali è vestiti protettivi. Durante l'usu è l'almacenamiento, mantene luntanu da u focu è l'agenti oxidanti, è guarda in un locu seccu è frescu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi