N-acetil-L-leucina (CAS# 1188-21-2)
N-acetil-L-leucina hè un derivatu di l'aminoacidu. Hè un compostu ottenutu da a reazzione di L-leucine cù un agenti acetylaylating. N-acetyl-L-leucine hè una polvera cristallina bianca chì hè soluble in acqua è solventi basati in alcolu. Hè stabile in cundizioni neutri è debbuli alkaline, ma idrolizatu in cundizioni forti acidi.
Un modu cumuni per preparà N-acetyl-L-leucine hè di reagisce L-leucine cù un agenti acetylating appropritatu, cum'è l'anidride acètica, in cundizioni alkaline. Questa reazzione hè generalmente realizata à a temperatura di l'ambienti.
Informazioni di sicurezza: N-acetyl-L-leucine hè un compostu relativamente sicuru, ma a cura deve esse sempre pigliatu per seguità i metudi di manipolazione curretta quandu l'utilizanu. Evite inhaling u polu è u cuntattu cù a pelle, l'ochji è e mucosa. Mantene bè ventilatu durante l'usu è u almacenamentu, è evite u cuntattu cù oxidanti è acidi forti. In casu di cuntattu accidintali o ingestione, u trattamentu d'urgenza deve esse pigliatu immediatamente è un duttore deve esse cunsultatu per più gestione.