N-benzilossicarbonil-N'-(tert-butoxicarbonil)-L-lisina (CAS # 66845-42-9)
Descrizzione di sicurità | S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
WGK Germania | 3 |
Introduzione
N-Benzyloxycarbonyl-N-epsilon-tert-butoxicarbonyl-L-lysine hè un compostu organicu sinteticu cù a formula chimica C26H40N2O6. Questa hè una descrizzione di e proprietà, usi, preparazione è infurmazione di sicurità di u compostu:
Natura:
-Apparizione : cristallu biancu o quasi biancu
-Punto di fusione: Circa 75-78 gradi Celsius
-Solubilità: Solubile in certi solventi organici cum'è l'etanol è u cloroformu
Utilizà:
- N-Benzyloxycarbonyl-N-epsilon-tert-butoxicarbonyl-L-lysine comunemente usata in a sintesi organica di a prutezzione amino è a sintesi di a reazzione in catena polipeptidica. Pò esse usatu cum'è un gruppu protettivu per prevene mudificazione innecessaria o degradazione di lisina in reazzione chimica.
-It pò dinù ièssiri usatu comu un intermediate per a sintesi di polypeptides è prutiìni, è veni usatu pi priparà cumposti peptide biologicu attivu.
Metudu:
-U metudu di preparazione di N-Benzyloxycarbonyl-N-epsilon-tert-butoxicarbonyl-L-lysine hè più cumplicatu, è in generale deve esse sintetizzati da i passi di sintesi chimica. I metudi di preparazione specifichi ponu esse truvati in manuali di sintesi chimica organica o letteratura di ricerca.
Informazioni di sicurezza:
-L'usu è a manipulazione di N-Benzyloxycarbonyl-N-epsilon-tert-butoxicarbonyl-L-lysine hè sottumessu à strette pratiche di sicurezza di laboratori.
-Quandu si usa, evite u cuntattu cù oxidanti forti o acidi forti per evità reazzione periculosa.
-Siccomu a sustanza ùn hè ancu largamente usata in i prudutti di cunsumatori o farmaceutici, e valutazioni di a so biotossicità è i periculi ambientali restanu limitati. In l'usu è a manipulazione, deve esse prutetta in modu adattatu, è cunfurmà cù e istruzioni di sicurezza pertinenti.