page_banner

pruduttu

N-Boc-N'-(2-clorobenzilossicarbonil)-L-lisina (CAS# 54613-99-9)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C19H27ClN2O6
Massa molare 414,88
Densità 1,236 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 70-73 ° C
Boling Point 608,3±55,0 °C (previsto)
Flash Point 321,7 ° C
Pressione di vapore 1,19 E-15 mmHg à 25 °C
Apparizione Cristalizazione
Culore Da biancu à biancu
pKa 3,99 ± 0,21 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Sealed in dry, 2-8 ° C
Indice di rifrazione 1.531
MDL MFCD00038386
Pruprietà fisichi è chimichi N-tert-butoxicarbonyl-N'-(2-chlorobenzyloxycarbonyl)-L-lysine hè una polvere bianca à bianca in apparenza; puntu di fusione 70-73 ° C; densità 1,236 g/cm3.
Aduprà A lisina prutetta hè particularmente adattata per a sintesi di peptide in fase solida; A prutezzione 2-CZ hè circa 50 volte più stabile chì a prutezzione di u gruppu Z.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu 36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36 - Portà indumenti protettivi adattati.
S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
WGK Germania 3
Codice HS 29242990

 

Introduzione

N-tert-butoxicarbonil-N'-(2-chlorobenzyloxycarbonyl)-L-lisina hè un compostu organicu, comunmente chjamatu CBZ-L-lisina. Eccu a natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di u compostu:

 

Qualità:

CBZ-L-lisina hè un solidu cristalinu incolore cù un odore peculiar. Hà una bona solubilità è hè solubile in solventi organici cumuni cum'è metanol, cloroformu è dimetilsulfossidu.

 

Utilizà:

A CBZ-L-lysine hè spessu usata cum'è unu di i gruppi protettivi amino in sintesi organica per prutege i gruppi funziunali amino chì sò sensittivi à l'ambiente. In a sintesi di cumposti di peptide, CBZ-L-lysine pò esse usatu per prutege u gruppu amminu di lisina per prutege o cuntrullà a so reattività in riazzioni specifichi.

 

Metudu:

A preparazione di CBZ-L-lysine hè generalmente realizata da i seguenti passi: L-lysine hè reazzione cù diossidu di carbonu per ottene u carbonate currispundenti; Allora, u carbonate hè reagitu cù u cloruru di magnesiu tert-butoxicarbonyl per ottene lisina acetil-protetta; Allora hè reagitu cù 2-chlorobenzyl iodine chloride è alkali per ottene CBZ-L-lysine.

 

Informazioni di sicurezza:

L'usu di CBZ-L-lysine deve esse accumpagnatu da e seguenti precauzioni di salvezza: pò esse irritanti per l'ochji, a pelle è e vie respiratorie, è u cuntattu direttu deve esse evitata durante l'operazione. L'equipaggiu protettivu adattatu, cum'è l'occhiali protettivi chimichi è i guanti, deve esse purtatu durante l'usu. Si deve esse operatu in una zona ben ventilata per evità di inhaling vapors da u compostu. In casu d'accidentu, a zona affettata deve esse lavata immediatamente cù assai acqua è l'assistenza medica deve esse cercata.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi