N-Cbz-D-Serine (CAS # 6081-61-4)
Descrizzione di sicurità | S22 - Ùn respira micca a polvera. S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
Introduzione
N-Benzyloxycarbonyl-D-serine (N-Benzyloxycarbonyl-D-serine) hè un compostu organicu. Hà e seguenti proprietà:
Apparizione: Di solitu, polvere cristallina bianca o incolore.
Formula molecular: C14H15NO5
Peso moleculare: 285,28 g/mol
Solubilità: Solubile in certi solventi organici, cum'è cloroformu è metanolu.
N-Benzyloxycarbonyl-D-serine sò spessu usati com'è intermediate per a sintesi è u studiu di altri composti. Hè una sustanza impurtante in u campu di a chimica farmaceutica è materiale è hà una larga gamma di applicazioni.
Un metudu cumuni di a preparazione di N-Benzyloxycarbonyl-D-serine hè di reagisce D-serina cù N-benzyloxycarbonylchloromethane. Prima, a D-serina hè stata dissolta in una suluzione di bicarbonate di sodiu, è dopu hè aghjuntu N-benzyloxycarbonylchloromethane. Dopu chì a reazzione hè stata realizata, u pruduttu pò esse purificatu più da neutralizazione cù una suluzione àcida è più extrazione è cristallizazione.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, a tossicità di N-Benzyloxycarbonyl-D-serine hè bassa, ma i seguenti cose anu da esse nutatu:
-Questu hè un chimicu è a cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu cù a pelle, a bocca è l'ochji. Aduprate misure protettive adatte, cum'è guanti, occhiali di sicurezza è camice di laboratoriu.
-Quandu a manipulazione o l'utilizazione, deve esse fatta in un locu ben ventilatu per evità di inalazione o inghjulazione di a sustanza.
-Durante l'almacenamiento è a manipulazione, deve esse seguitu l'operazioni currette di sicurezza di u laboratoriu è e regule.
Prima di utilizà a N-Benzyloxycarbonyl-D-serine, hè cunsigliatu di leghje a so scheda di dati di sicurezza pertinenti è istruzzioni di sicurità di materiale in dettagliu per assicurà un funziunamentu sicuru.