page_banner

pruduttu

N-Cbz-D-Tryptophan (CAS # 2279-15-4)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C19H18N2O4
Massa molare 338,36
Densità 1,341 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 122-124 °C
Boling Point 619,1 ± 55,0 ° C (previsto)
Rotation spécifique (α) 11 ° (C=1, MeOH)
Flash Point 328,2 °C
Solubilità solubile in metanolu
Pressione di vapore 3,46 E-16 mmHg à 25 °C
Apparizione Polvere cristallina bianca
Culore Da biancu à giallu chjaru à aranciu chjaru
BRN 96744
pKa 3,98 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Sealed in dry, 2-8 ° C
Indice di rifrazione 11 ° (C=1, MeOH)
MDL MFCD00037945

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Codici di risicu R22/22 -
R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S22 - Ùn respira micca a polvera.
S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
S44 -
S35 - Stu materiale è u so cuntainer deve esse eliminati in modu sicuru.
S28 - Dopu u cuntattu cù a pelle, lavà immediatamente cù assai sapone.
S7 - Mantene u contenitore ben chjusu.
S4 - Mantene luntanu da i quartieri di vita.
Codice HS 29339900
Classe di Periculu IRRITANTE

 

Introduzione

N(^ a)-Benzyloxycarbonyl-D-tryptophan (N(^ a)-Benzyloxycarbonyl-D-tryptophan) hè un chimicu, cunnisciutu ancu CBZ-D-Trp. Questa hè una descrizzione di a so natura, l'usu, a formulazione è l'infurmazioni di sicurezza:

 

Natura:

N(^ a)-Benzyloxycarbonyl-D-triptofanu hè un solidu cristalinu biancu à giallu. Hè relativamente stabile à a temperatura di l'ambienti è pò esse guardatu per un bellu pezzu in cundizioni anidridi. Hè insoluble in acqua, ma soluble in certi solventi organici cum'è metanol è dimethyl sulfoxide.

 

Utilizà:

N(^ a)-Benzyloxycarbonyl-D-triptofanu sò spessu usati com'è gruppi di prutezzione in a sintesi organica, in particulare in a sintesi di peptidi chimichi. U so usu principale hè cum'è derivatu di l'aminoacidi per a sintesi di moduli specifichi in catene di polipeptidi o proteini. Pò ghjucà un rolu impurtante in a sintesi di novi droghe in questu modu.

 

Metudu:

A preparazione di N(^ a)-Benzyloxycarbonyl-D-triptofanu hè generalmente realizata da sintesi chimica. Prima, l'alcolu benzilicu è l'anidride carbonica sò reagiti per furmà l'acidu benzyloxycarboxylic, è dopu l'aminoacidu triptofanu è l'acidu benzyloxycarboxylic sò esterificati per ottene u pruduttu CBZ-D-Trp. A reazione richiede l'assistenza di certi catalizzatori organici è solventi.

 

Informazioni di sicurezza:

N(^ a)-Benzyloxycarbonyl-D-triptofanu hà infurmazione di sicurezza limitata, ma basatu annantu à l'infurmazioni dispunibili, hè generalmente cunsideratu tossicu. L'esposizione à longu andà o l'esposizione eccessiva pò avè effetti negativi per a salute. Per quessa, e misure di sicurezza adattate devenu esse pigliate quandu si usa, almacenà è manighjà stu compostu, cumpresu l'usu di l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu è a manipulazione in un ambiente ben ventilatu. À u listessu tempu, hè necessariu di seguità e prucedure di operazione di sicurezza pertinenti è i metudi di eliminazione.

 

Per piacè nutate chì questu articulu hè solu una panoramica di u compostu in quistione, è l'applicazione specifica è a valutazione di risicu deve esse realizatu in un ambiente di laboratoriu specificu. Prima di utilizà qualsiasi sustanza chimica, assicuratevi di studià l'infurmazioni pertinenti in dettagliu è cunsultate un prufessiunale in anticipu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi