page_banner

pruduttu

CARBOBENZOXYPHENYLALANINE (CAS # 1161-13-3)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C17H17NO4
Massa molare 299,32
Densità 1.1441 (stima approssimativa)
Puntu di fusione 85-87 ° C (lit.)
Boling Point 440,65 ° C (stima approssimativa)
Rotation spécifique (α) 5º (c=5,acidu aceticu)
Flash Point 263,1 °C
Solubilità DMF (Sparingly), DMSO (Legerly), Metanol (Slightly)
Pressione di vapore 2,76 E-11 mmHg à 25 °C
Apparizione Cristalli bianchi
Culore Da biancu à biancu
BRN 2222826
pKa 3,86 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Mantene in un locu scuru, Sigillatu in seccu, Temperature di a stanza

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Phenoxycarbonyl phenylalanine hè un compostu organicu. Hè un solidu cristalinu biancu chì hè quasi insoluble in acqua, ma soluble in solventi organici cum'è l'etanol è dimethylformamide.

Phenoxycarbonyl phenylalanine hà alcune applicazioni impurtanti. Pò esse ancu usatu cum'è tintura, materiale fotosensibile è materiale luminiscente organicu, frà altri.

Ci hè parechje manere di preparà phenoxycarbonylphenylalanine, è u metudu cumuni hè a sintesi per a reazione d'ossidazione di benzene. U passu specificu hè di reagisce i composti fenossi cù diossidu di carbonu in una atmosfera di l'idrogenu, è infine ottene fenoxy carbonyl phenylalanine per via di riscaldamentu è catalizzatore.

Informazioni di sicurezza: Phenoxycarbonyl phenylalanine hè un solidu combustibile è pò causà a combustione quandu esposta à alte temperature o fiamme aperte. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu cù a pelle è l'ochji durante a manipulazione, è l'equipaggiu protettivu deve esse purtatu se ne necessariu. Si deve esse guardatu in un locu seccu, ben ventilatu è luntanu da u focu è l'oxidanti. Leghjite attentamente è seguite e linee di sicurezza chimica è e prucedure operative prima di l'usu è u almacenamentu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi