CARBOBENZOXYPHENYLALANINE (CAS # 1161-13-3)
Phenoxycarbonyl phenylalanine hè un compostu organicu. Hè un solidu cristalinu biancu chì hè quasi insoluble in acqua, ma soluble in solventi organici cum'è l'etanol è dimethylformamide.
Phenoxycarbonyl phenylalanine hà alcune applicazioni impurtanti. Pò esse ancu usatu cum'è tintura, materiale fotosensibile è materiale luminiscente organicu, frà altri.
Ci hè parechje manere di preparà phenoxycarbonylphenylalanine, è u metudu cumuni hè a sintesi per a reazione d'ossidazione di benzene. U passu specificu hè di reagisce i composti fenossi cù diossidu di carbonu in una atmosfera di l'idrogenu, è infine ottene fenoxy carbonyl phenylalanine per via di riscaldamentu è catalizzatore.
Informazioni di sicurezza: Phenoxycarbonyl phenylalanine hè un solidu combustibile è pò causà a combustione quandu esposta à alte temperature o fiamme aperte. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu cù a pelle è l'ochji durante a manipulazione, è l'equipaggiu protettivu deve esse purtatu se ne necessariu. Si deve esse guardatu in un locu seccu, ben ventilatu è luntanu da u focu è l'oxidanti. Leghjite attentamente è seguite e linee di sicurezza chimica è e prucedure operative prima di l'usu è u almacenamentu.



![8-BroMo-2 7-diMethyl-3H-pirazolo [1 5-a][1 3 5] triazin-4-one (CAS # 55457-59-5)](https://cdn.globalso.com/xinchem/8BroMo27diMethyl3Hpyrazolo15a135triazin4one.png)



