N-etil (o/p) toluensulfonamide (CAS # 26914-52-3)
Introduzione
N-etil-o, p-toluensulfonamide (p-toluenesulfonamide) hè un compostu organicu.
N-ethyl-op-toluenesulfonamide hè un pezzu cristalinu biancu cù una bona solubilità. I so derivati anu qualchì proprietà speciale, cum'è applicazioni impurtanti in a coordinazione di catalizzatori, a sensazione chimica è altri campi.
N-ethyl-op-toluenesulfonamide pò esse usatu cum'è reagentu cataliticu in sintesi organica per a sintesi di amidi, hydrazides è altri composti. Pò esse usatu cum'è catalizzatore per a reazzione di condensazione di disidratazione è pò ancu esse usatu in a preparazione di esteri metilici di aminoacidi. Hè ancu utilizatu cum'è co-catalizzatore per i catalizzatori aminohydroxypyridine in sintesi organica.
A preparazione di N-ethyl-op-toluenesulfonamide pò esse ottenuta da a reazzione di n-butanol è l'acidu o-toluenesulfonic. Ci pò esse qualchi variazioni di u mètudu sintesi specifichi, ma l 'idea basi hè à aduprà una reazzione chimica à intruduce u gruppu etil in a molècula o-toluene è p-toluene sulfonamide.
Durante u funziunamentu, u cuntattu cù oxidanti forti, acidi, alkali è altre sustanzie deve esse evitata per prevene reazzione chimica periculosa. Duranti l'almacenamiento, deve esse guardatu in un locu frescu, seccu, ventilatu, luntanu da fonti di focu è sustanzi inflammabili.