page_banner

pruduttu

NN-Bis 9-fluorenilmetilossicarbonil-L-istidina CAS 98929-98-7

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C36H29N3O6
Massa molare 599,63
Densità 1,38 ± 0,1 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 144-155 ° C
pKa 12,26 ± 0,46 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Sealed in dry, 2-8 ° C
Indice di rifrazione 1.696

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Rischiu è Sicurezza

Descrizzione di sicurità S22 - Ùn respira micca a polvera.
S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
Codice HS 29242990

Introduzione

N(alpha),N(im)-di-fmoc-L-histidine(N(alpha),N(im)-di-fmoc-L-histidine) hè un compostu ottenutu da a reazione chimica di 9-fluorenecinol è L. - istidina. A so formula chimica hè C42H38N4O8 è a so massa moleculare relativa hè 722.78g/mol. N (alfa), N (im)-di-fmoc-L-histidine hè un compostu chì prutegge l'aminoacidi è hè largamente utilizatu in sintesi organica è reazzione biochimica. . Hè principalmente utilizatu per regulà a struttura è a funzione di a proteina, è ancu per espansione è migliurà a gamma di applicazioni di catene polipeptidiche. Stu compostu hè largamente utilizatu in tecniche di sintesi di fase solida per mudificà i residui N-terminali è histidine di molécule di peptide è di proteina.

U metudu di preparazione di N(alpha),N(im)-di-fmoc-L-histidine implica generalmente trè passi. Prima, ethylene glycol dimethyl etere è diazotoluene sò stati riagiti sottu à a catalizazione di clorur cuprous per sintetizà 9-fluorenmethanol. Allora, 9-fluorenecinol è L-histidine sò reagiti in cundizioni acide per ottene N(alfa), N(im)-di-fmoc-L-histidine. Infine, u pruduttu puru hè ottenutu da i passi di cristallizazione è purificazione.

In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, N (alfa), N (im) - Ùn ci sò micca assai rapporti di ricerca pertinenti nantu à a sicurità specifica di di-fmoc-L-histidine, cusì hè necessariu prudenza. Quandu s'utilice in u laboratoriu, deve esse pigliatu e misure di sicurezza adattate, cumpresu l'usu di l'equipaggiu protettivu adattatu, cum'è guanti di laboratoriu è occhiali, è evitendu u cuntattu cù a pelle è l'ochji. À u listessu tempu, deve esse guardatu in un cuntainer seccu, ventilatu è chjusu, luntanu da u focu è di materiali combustible. Per una infurmazione dettagliata di sicurezza, hè cunsigliatu di cunsultà a literatura pertinente o cunsultà un prufessiunale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi