page_banner

pruduttu

Nerol (CAS#106-27-2)

Pruprietà chimica:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introducendu Nerol (Numeru CAS:106-27-2) - un compostu naturali notevuli chì face onda in u mondu di fragranza è benessere. Estrattu da diversi olii essenziali, cumpresi quelli di rosa è di fiori d'aranciu, Nerol hè un alcolu monoterpenoide chì vanta un aroma dolce è fiurale, chì u face un favuritu trà i prufumi è l'aromaterapisti.

Nerol ùn hè micca solu u so profumu diliziosu; offre ancu una mansa di benefici chì rinforzanu a cura persunale è l'applicazioni terapeutiche. E so proprietà calmanti facenu un aghjuntu eccellente à i prudutti di cura di a pelle, induve pò aiutà à idratà è rejuvenate a pelle, lascendula sensu dolce è radiante. Inoltre, Nerol hè cunnisciutu per e so putenziali proprietà antiinflamatorii è antimicrobiche, facendu un ingredientu preziosu in formulazioni destinate à prumove a salute di a pelle.

In u regnu di l'aromaterapia, Nerol hè celebratu per i so effetti calmanti. Quandu hè diffusa o utilizata in olii di massaggi, pò aiutà à allevà u stress è l'ansietà, creendu una atmosfera serena chì prumove a rilassazione è l'equilibriu emutivu. U so profumu edificante pò ancu rinfurzà l'umore è furnisce un sensu di benessiri, facendu un cumpagnu perfettu per a meditazione è e pratiche di mindfulness.

Nerol hè versatile è pò esse integratu in una varietà di prudutti, da profumi è cologne à lozioni è candele. A so capacità di mischjà in armunia cù altri olii essenziali permette a creazione di prufili di fragranza unichi è captivanti.

Sia sì un fabricatore chì cerca di elevà a vostra linea di prudutti o un individuu chì cerca di rinfurzà a vostra rutina di cura persunale, Nerol (CAS)106-27-2) hè a scelta ideale. Pruvate l'aroma incantevule è i numerosi benefici di stu compostu eccezziunale, è lasciate trasfurmà i vostri rituali di ogni ghjornu in sperienze straordinarie. Abbracciate u putere di a natura cù Nerol è scopre un mondu di fragranza è benessere à a vostra manu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi