Hè passatu un annu chì u cunflittu Russia-Ucraina hà scuppiatu u 24 di ferraghju di u 2022. U gasu naturali è u fertilizzante eranu i dui prudutti petrochimichi più affettati durante l'annu. Finu a ora, ancu s'è i prezzi di i fertilizzanti tornanu à a normale, l'impattu di a crisa energetica nantu à l'industria di i fertilizzanti hè pocu finitu.
A partesi da u quartu trimestre di u 2022, i principali indici di i prezzi di u gasu naturale è l'indici di i prezzi di i fertilizzanti sò cascati in u mondu, è tuttu u mercatu torna à a nurmale. Sicondu i risultati finanziarii di i giganti di l'industria di i fertilizzanti in u quartu trimestre di u 2022, ancu s'è a vendita è i prufitti netti di questi giganti sò sempre considerablemente, i dati finanziarii sò generalmente più bassi di l'aspettattivi di u mercatu.
I rivenuti di Nutrien per u trimestre, per esempiu, anu aumentatu 4% annu annantu à $ 7,533 miliardi, ligeramente prima di u consensu, ma da u 36% di crescita annu annantu à u trimestre precedente. A vendita netta di CF Industries per u trimestre hè cresciutu di 3% annu annantu à $ 2,61 miliardi, mancanti l'aspettattivi di u mercatu di $ 2,8 miliardi.
I prufitti di Legg Mason sò calati. Queste imprese generalmente citavanu u fattu chì i agricultori riducevanu l'usu di fertilizzanti è cuntrullavanu l'area di piantazione in l'ambiente ecunomicu d'inflazione elevata cum'è motivi impurtanti per u so rendimentu relativamente mediu. Per d 'altra banda, pò ancu esse vistu chì u fertilizzante glubale in u quartu trimestre di u 2022 era veramente friddu è hà superatu l'aspettattivi di u mercatu originale.
Ma ancu quandu i prezzi di i fertilizzanti sò calati, chjappà i guadagni corporativi, i timori di una crisa energetica ùn anu micca diminuitu. Ricertamenti, i dirigenti di Yara anu dettu chì ùn era micca chjaru à u mercatu se l'industria era fora di a crisa energetica globale.
À a so radica, u prublema di i prezzi di gasu altu hè luntanu da esse risolta. L'industria di fertilizzanti di nitrogenu hà sempre à pagà un altu costu di gas naturale, è u costu di u prezzu di u gasu naturale hè sempre difficiule d'assorbà. In l'industria di potassa, l'esportazioni di potassa da a Russia è a Bielorussia restanu una sfida, cù u mercatu chì hà digià previstu una diminuzione di 1,5 milioni di tunnellate da Russia questu annu.
Riempite u spaziu ùn serà micca faciule. In più di i prezzi di l'energia più altu, a volatilità di i prezzi di l'energia rende ancu e cumpagnie assai passive. Perchè u mercatu hè incertu, hè difficiule per l'imprese di realizà a pianificazione di a pruduzzioni, è parechje imprese anu bisognu di cuntrullà a pruduzzioni per affruntà. Quessi sò fattori potenzialmente destabilizzanti per u mercatu di i fertilizzanti in 2023.
Tempu di Postu: Mar-09-2023