Orange 107 CAS 5718-26-3
Introduzione
Metile 2-[(1,5-diidro-3-metil-5-osso-1-fenil-4H-pirazol-4-sub)etilene]-2,3-diidro-1,3,3-trimetil-1H- Indole-5-carboxylic acid methyl ester hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
- Aspectu: Un liquidu incolore à giallu
- Solubilità: Solubile in solventi organici cum'è acetone, metanolu è cloruru di metilenu
Utilizà:
- Metile 2-[(1,5-diidro-3-metil-5-osso-1-fenil-4H-pirazol-4-sub)etilene]-2,3-diidro-1,3,3-trimetil-1H L'acidu -indole-5-carboxylic hè utilizatu com'è reattivu urgànicu in reazzione di sintesi urgànica.
- Pò esse usatu cum'è un intermediu in una varietà di reazzioni di sintesi urgànica, cum'è per a custruzzione di composti heterocyclic, o cum'è sustrato per reazzione enzimatica.
Metudu:
Informazioni di sicurezza:
- A toxicità specifica è u periculu di stu compostu ùn sò micca stati rappurtati publicamente, è e prucedure di sicurezza di u laboratoriu deve esse seguitu è e precauzioni appropritate deve esse pigliatu quandu l'utilizanu.
- In casu di cuntattu cù a pelle o l'ochji, lavà immediatamente cù acqua abbondante.
- In casu di inalazione o ingestione accidentale, cercate assistenza medica immediata è furnisce u pacchettu o l'etichetta à u vostru duttore.