page_banner

pruduttu

Pentil fenilacetate (CAS # 5137-52-0)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C13H18O2
Massa molare 206.28
Densità 0,990 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 31-32 °C
Boling Point 269 ​​° C (lit.)
Flash Point 107 ° C
Pressione di vapore 0,0038 mmHg à 25 °C
Indice di rifrazione 1,4850 à 1,4890

Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Introduzione

N-amyl benzene carboxylate hè un compostu organicu. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di n-amyl phenylacetate:

 

Qualità:

- Apparenza: n-amil fenilacetate hè un liquidu incolore cù un aroma di fruttu.

- Solubilità: hè solubile in solventi organici cum'è alcoli è eteri è insolubile in acqua.

 

Utilizà:

- Reazioni chimiche: n-amil fenilacetato pò esse usatu cum'è sustrato o solvente in sintesi organica, per esempiu in reazzioni di disidratazione per reazzioni di esterificazione.

 

Metudu:

N-amyl phenylacetate hè generalmente preparatu da l'esterificazione di l'acidu fenilaceticu cù l'alcool n-amil. I cundizioni di reazione sò spessu metudu di fusione alchidica-acidu, in quale l'acidu fenilaceticu è l'alcolu n-amilico sò reagiti in presenza di un catalizzatore.

 

Informazioni di sicurezza:

- Se u fenilacetato di n-amil hè utilizatu, deve esse cura per evità u cuntattu prolongatu è l'inalazione. Si deve esse usatu in una zona ben ventilata cù misure protettive adattate, cum'è guanti.

- Si deve piglià cura per evità l'ignizione è u cuntattu cù l'ossidanti durante u almacenamentu è a manipulazione di fenilacetato di n-amil.

- In casu di cuntattu cù a pelle o l'ochji, lavà immediatamente cù acqua abbondante è cunsultate un duttore. Se ingeritu o inalatu, cercate l'assistenza medica immediatamente.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi