page_banner

pruduttu

Feniletildiclorosilane (CAS # 1125-27-5)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C8H10Cl2Si
Massa molare 205.16
Densità 1.184
Boling Point 225-6 ° C
Flash Point 92 ° C
Pressione di vapore 0,13 mmHg à 25 °C
Gravità Specifica 1.184
Sensibule 8: reagisce rapidamente cù umidità, acqua, solventi protici
Indice di rifrazione 1.5321

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Codici di risicu 34 - Provoca brusture
Descrizzione di sicurità 24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
ID ONU 2435
TSCA
Classe di Periculu 8
Gruppu di imballaggio II

 

Introduzione

L'etilfenildiclorosilane hè un compostu organosilicu. Hè un liquidu incolore cù un odore picante à a temperatura di l'ambienti. Il s'agit d'un liquide inflammable qui brûle lorsqu'il est exposé à une flamme ouverte, à des températures élevées ou à des agents oxydants.

 

Ethylphenyldichlorosilane hè principalmente utilizatu com'è intermediariu in a sintesi di siliconi. Hè una di e materie prime impurtanti per i composti di silicone, chì ponu esse aduprati per preparà polimeri di silicone, lubrificanti di silicone, sigillanti di silicone, finiture di silicone, etc. Pò esse ancu usatu cum'è trattamentu impermeabilizante, modificatore di l'interfaccia di revestimentu è additivu di tinta, trà altri.

 

U metudu di preparazione di ethylphenyldichlorosilane pò esse acquistatu da a reazzione di benzyl wood silane cù thionyl chloride. Benzyl silane è tionyl chloride sò prima reazzione à a temperatura approprita, è poi hydrolyzed per ottene ethylphenyl dichlorosilane.

Hè un irritante chì pò esse irritanti in cuntattu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie, è deve esse prutettu bè cù l'occhiali protettivi, guanti è maschere. Inoltre, hè un liquidu inflammable, perchè deve esse guardatu luntanu da fiamme aperti è fonti d'alta temperatura, è utilizatu in un locu ben ventilatu. Se inalatu o ingeritu, cercate assistenza medica immediatamente.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi