Pigment Orange 13 CAS 3520-72-7
Codici di risicu | R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia. |
Tossicità | DL50 orale in u rattu: > 5 g/kg |
Introduzione
Pigment Permanent Orange G (Pigment Permanent Orange G) hè un pigmentu organicu, cunnisciutu ancu com'è pigmentu aranciu organicu fisicu stabile. Hè un pigmentu aranciu cù boni proprietà di resistenza à a luce è u calore.
Pigment Permanent Orange G hè largamente utilizatu in i campi di pigmenti, tinta, plastica, gomma è rivestimenti. In pigmenti, hè largamente utilizatu in pittura à l'oliu, pittura d'acuarela è pittura acrilica. In plastica è gomma, hè utilizatu com'è toner. Inoltre, in i rivestimenti, u Pigment Permanent Orange G hè comunmente utilizatu in i rivestimenti architettonici esterni è a pittura di veiculi.
U metudu di preparazione di Pigment Permanent Orange G hè principalmente realizatu da sintesi chimica. Un metudu di preparazione cumuni hè a sintesi di oxa da derivati di diaminofenol è hydroquinone in cundizioni di reazione adattate.
In quantu à l'infurmazioni di sicurità, Pigment Permanent Orange G hè generalmente cunsideratu cum'è relativamente sicuru, alcune misure di sicurezza di basa deve esse seguite quandu l'utilizanu. Evite inhaling particles, evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji, è evite l'ingestimentu. In casu di discomfort o anormalità, interrompe l'usu immediatamente è cunsultate un duttore. Durante a manipulazione è u almacenamentu di Pigment Permanent Orange G, seguite e linee di sicurezza pertinenti è evite u cuntattu cù sustanzi incompatibili.