Pigment Orange 36 CAS 12236-62-3
Introduzione
Pigment Orange 36 hè un pigmentu urgànicu cunnisciutu ancu CI Orange 36 o Sudan Orange G. A seguita hè una introduzione à e proprietà, usi, metudi di preparazione è infurmazione di sicurità di Pigment Orange 36:
Qualità:
- U nome chimicu di u pigmentu aranciu 36 hè 1-(4-phenylamino)-4-[(4-oxo-5-phenyl-1,3-oxabicyclopentane-2,6-dioxo)methylene]phenylhydrazine.
- Hè un pulveru cristalinu aranciu-rossu cù solu solubilità.
- Pigment Orange 36 hè stabile in cundizioni acide, ma facilmente si decompone in cundizioni alkaline.
Utilizà:
- Pigment Orange 36 hà un culore aranciu vivu è hè principalmente utilizatu in applicazioni industriali cum'è plastica, gomma, tinta, rivestimenti è tessili.
- Pò esse usatu cum'è tintura è pigmentu per furnisce culori esteticamente piacevuli à i prudutti.
- Pigment Orange 36 pò ancu esse usatu per fà vernici, inchiostri, pitture di pittore è cartoleria, etc.
Metudu:
- Pigment Orange 36 hè preparatu da un metudu di sintesi multi-step. In particulare, hè ottenutu da una reazione di condensazione di anilina è benzaldehyde seguita da tappe di reazione cum'è l'ossidazione, ciclizazione è accoppiamentu.
Informazioni di sicurezza:
- Pigment Orange 36 hè generalmente cunsideratu relativamente sicuru in cundizioni d'usu normale, ma deve esse nutatu i seguenti:
- E misure protettive apprupriate devenu esse pigliate durante a produzzione industriale per evità u cuntattu direttu cù a pelle è l'inalazione di polvera.
- Quandu si usa Pigment Orange 36, deve esse operatu in stretta cunfurmità cù i regulamenti pertinenti è e prucedure operative di sicurezza per assicurà a sicurità di u persunale.