page_banner

pruduttu

Pigment Violet 3 CAS 1325-82-2

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C24H27N3
Massa molare 357.498
Densità 1,13 g/cm3
Boling Point 538,4 °C à 760 mmHg
Flash Point 279,4 °C
Pressione di vapore 1,16 E-11 mmHg à 25 °C
Indice di rifrazione 1.621
Pruprietà fisichi è chimichi tonalità o culore: violeta blu brillanti
densità relative: 2,15-2,30
Densità di massa / (lb / gal): 17,9-19,1
superficia specifica / (m2 / g): 3,6-4,5
assorbimentu d'oliu / (g / 100g): 41-77
putenza oculistica: tippu trasparente
curva di diffrazione: <1 mg align = center src = "http://images.chemnet.com/service/c_product/100366_3.jpg">
polvera viola scura. Culore luminoso, colorazione forte, rivestita nantu à carta lampendu luce di rame, chì dura micca per sbiadisce. L'aghjustà di tinta negra pò migliurà a so negruzza, a permeabilità di l'acqua è a permeabilità di l'oliu.
Aduprà Adupratu per l'inchiostro, i culori di materiali culturali
Ci sò 33 tippi di formulazioni cummirciali di pigmentu, u culore di luce hè forte blu viola, paragunatu cù CI Pigment Violet 1 è CI Pigment Violet 2 deve esse significativamente luce blu, solidità di a luce cà u cristallu violeta derivata da ferricyanide di rame Lake, vale à dì CI Pigment Violet 27 deve esse eccellente. Sta varietà hè principarmenti usatu in inchiostro di stampa, cum'è inchiostro di stampa imballaggio, tinta stampa flexographic basatu acqua, etc., è di più fattu di acqua squeezing fasa inversione pasta culore, formulazione tavuletta di culore, applicazione in tinta di stampa offset; Pò esse ancu usatu per u culore di beni culturali è educativi.
Hè principarmenti utilizatu per u culore di tinta è materiali culturali.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Introduzione

U lavu di lotus blu resistente à a luce hè un pigmentu cumunimenti utilizatu cù una bona resistenza à a luce è stabilità. Eccu alcuni introduzioni à a natura, l'usi, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza di u lavu di lotus blu resistente à a luce:

 

Qualità:

- U lagu di lotus blu resistente à a luce hè una sustanza pulverosa chì ùn si dissolve micca in l'acqua è hè di culore blu-verde.

- Hà una bona resistenza à a luce è ùn hè micca faciule di sbiadisce, è hè spessu usatu in pitture è pitture per e instalazioni esterne.

- U lagu di lotus blu resistente à a luce hè facilmente dispersu in una varietà di solventi organici.

 

Utilizà:

- I laghi di lotus blu resistenti à a luce sò largamente usati in l'industria di pigmenti, in particulare in materiali cum'è rivestimenti esterni, pitture, tinta è plastica.

- U so culore luminoso è a durabilità, u lavu di lotus blu resistente à a luce hè ancu usatu per fà opere d'arte è decorazioni.

- Pò esse ancu usatu in spazii cum'è a pruduzzione di tintura, a colorazione di plastica è a preparazione di tinta.

 

Metudu:

- U metudu di preparazione di u lavu di lotus blu resistente à a luce hè principalmente uttenutu da u metudu di sintesi, di solitu attraversu a reazzione chimica per sintetizà a sustanza.

 

Informazioni di sicurezza:

- U lagu di lotus blu resistente à a luce hè relativamente sicuru in cundizioni d'usu normale, ma i seguenti sò sempre nutati:

- Evite di inalà a so polvera o inalate i so vapori di solventi è pigliate precauzioni appropritate cum'è portà una maschera è guanti.

- Evite u cuntattu cù l'ochji è a pelle, lavate immediatamente cù assai acqua dopu u cuntattu.

- Quandu si guarda è manighjà u lavu di lotus blu resistente à a luce, deve esse postu in un locu seccu, scuru è ben ventilatu, luntanu da u focu è i materiali inflammabili.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi