anidride propilfosfonica (CAS # 68957-94-8)
Codici di risicu | R20 - Nocivo per inalazione R34 - Provoca ustioni R61 - Pò causà danni à u nascitu |
Descrizzione di sicurità | S23 - Ùn respira micca vapore. S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia. S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule). |
Introduzione
Pruprietà:
L'anidride propilfosfonica hè un compostu incolore à giallu chjaru di a classe di l'anidride fosfonica basata in propanu. Hè un compostu soluble in acqua chì pò dissolve in acqua per furmà una suluzione. Hè un liquidu à a temperatura di l'ambienti è hà un odore picante.
Usi:
L'anidride propilfosfonica hè comunmente utilizata cum'è inhibitore di corrosione, ritardante di fiamma è additivu in i fluidi di travagliu di metalli in a produzzione industriale. Hè ancu usatu in u campu di a biomedicina.
Sintesi:
L'anidride propilfosfonica pò esse sintetizzata da a reazione di l'ossiclorur di fosforu cù propilene glycol.
Sicurezza:
L'anhydride propylphosphonic hà una sicurità relativamente alta, ma i precauzioni anu sempre esse pigliatu. U cuntattu cù a pelle o inalazione di alta concentrazione di anhydride propylphosphonic pò causà irritazione è discomfort, cusì l'esposizione prolongata deve esse evitata. L'equipaggiu protettivu propiu deve esse purtatu durante l'usu, è l'ambiente deve esse ben ventilatu. I risichi per a salute umana è l'ambiente ponu esse minimizzati per mezu di u funziunamentu currettu è i metudi di almacenamento.