(R)-2-2-Ammino-2-cicloesil-etanolo (CAS # 85711-13-3)
Codici di risicu | 36 - Irritante à l'ochji |
Descrizzione di sicurità | 26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù assai acqua è cercate cunsiglii medichi. |
Introduzione
(2R)-I ((2R)-I), cunnisciutu ancu D-ACHOL, hè un compostu urganicu cù a formula chimica C8H17NO. Hè un solidu cristalinu biancu.
(2R) -Chimicamenti, hè un compostu chirale cù rotazione otticu. Hè un compostu assai stabile chì pò esse guardatu è manipulatu à a temperatura di l'ambienti.
(2R)-Hè appiicazioni impurtanti in u campu di a medicina. Cum'è una molécula chirale, pò esse usata cum'è un intermediariu in a sintesi di droghe, cum'è droghe antitumorali, droghe anti-cancer è droghe neuroprotective. Inoltre, pò ancu esse usatu in a sintesi di fragrances è chimichi avanzati.
U metudu di preparazione
(2R) - hè generalmente ottenuta attraversu a reazzione di a materia prima è i passi di separazione è purificazione. U metudu di preparazione specifichi implica l'aghjustamentu di e cundizioni di reazzione chimica è a determinazione di u prucessu di sintesi.
Quandu l'usu è a manipulazione (2R) -, fate attenzione à e seguenti informazioni di sicurezza: U compostu hà una certa toxicità è deve esse operatu in cunfurmità cù e specificazioni di l'operazione di sicurezza chimica. U cuntattu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie deve esse evitata è deve esse assicurata una ventilazione adatta. Evite u cuntattu cù sustanzi cum'è oxidanti forti è acidi per prevene reazzione chimica periculosa. Durante u almacenamentu è a manipulazione, deve esse guardatu in un cuntainer chjusu per evità u cuntattu cù l'umidità è l'umidità. In casu di incidente, deve esse signalatu immediatamente à i dipartimenti pertinenti è trattatu in cunfurmità cù e misure di trattamentu d'emergenza.