(R)-3-amminoesaidro-1H-azepin-2-one (CAS # 28957-33-7)
ID ONU | 1759 |
Classe di Periculu | 8 |
Gruppu di imballaggio | III |
Introduzione
(R)-bene hè un compostu urgànicu cù a formula chimica C7H14N2O, chì hè cunnisciutu ancu (R)-3-aminohexanone.
Natura:
(R) - hè un solidu cristalinu incolore à biancu cù una struttura speciale di aminocetone. Hè stabile à a temperatura di l'ambienti è soluble in certi solventi organici, cum'è l'etanol è l'etere.
Utilizà:
(R) - hè largamente usatu in sintesi chimica. Pò esse usatu cum'è un catalizzatore chirali o un intermediu di reagenti chirali per a sintesi di droghe chirali è altri composti organici. Pò esse ancu usatu per l'analisi chirali è a separazione chirale in a ricerca biochimica.
Metudu di preparazione: U metudu di preparazione
(R) - hè relativamente cumplicatu è hè generalmente ottinutu da sintesi organica. Un metudu cumuni hè di utilizà a chimica chirali per cunvertisce l'eptanoni chirali in prudutti di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
(R)-Fate attenzione à a sicurità durante l'usu è u almacenamentu. Hè un chimicu chì pò causà irritazione è danni à a pelle, l'ochji è u sistema respiratorju. Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è guanti, occhiali è maschere protettive durante l'operazione. In usu deve assicurà una bona ventilazione, è evite u cuntattu cù materiali inflammabili. In casu di cuntattu accidentale o inalazione, deve esse prontamente lavatu o trattamentu medico. L'infurmazioni detallati nantu à a sicurezza ponu esse truvati in a Scheda di Dati di Sicurezza (SDS) di a chimica pertinente.