Rossu 135 CAS 71902-17-5
Introduzione
Solvent red 135 hè un tintu di solvente organicu rossu cù u nome chimicu di dichlorophenylthiamine red. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
- Apparenza: Solvent Red 135 hè un polveru cristalinu rossu.
- Solubilità: solubile in solventi organici cum'è alcolu, etere, benzene, etc., insoluble in acqua.
- Stabilità: Stabile à l'acidi cumuni, basi è oxidanti.
Utilizà:
- Solvent red 135 hè principarmenti utilizatu cum'è tintura è pigmentu, chì pò esse usatu per a tinta di stampa, colorazione plastica, pigmenti di pittura, etc.
- Pò esse ancu usatu per calibrate fibre ottiche è cum'è indicatore in l'analisi chimica.
Metudu:
- Solvent red 135 hè generalmente preparatu per esterificazione di dinitrochlorobenzene è anidride tioaceticu. Esterificanti è catalizzatori ponu esse usatu per facilità u prucessu di sintesi specificu.
Informazioni di sicurezza:
- Solvent Red 135 deve esse evitata da u cuntattu cù l'ossidanti durante l'usu è u almacenamentu per evità di pruvucà u focu.
- L'inalazione, l'ingestimentu, o u cuntattu di a pelle cù u solvente rossu 135 pò causà irritazione è reazzioni allergii, è si deve piglià precauzioni.
- Quandu si usa solvente rossu 135, pigliate e boni misure di ventilazione è purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è guanti è occhiali.