(S)-1-(3-piridil)etanol (CAS # 5096-11-7)
Introduzione
(S)-1-(3-PYRIDYL)ETHANOL hè un compostu chirale cù a formula chimica C7H9NO è un pesu moleculare di 123,15 g/mol. Esiste cum'è dui enantiomers, di quale (S)-1-(3-PYRIDYL)ETHANOL hè unu di l'enantiomers.
U so aspettu hè liquidu incolore, cù un sapori spiciali di pisci salati. Havi una bassa toxicità, ma pò avè un effettu depressivu nantu à u sistema nervu cintrali.
(S)-1-(3-PYRIDYL)ETHANOL hè comunmente utilizatu in catalizzatori chirali, supporti chirali, ligandi chirali è catalizzatori in sintesi organica. Pò esse usatu cum'è una fonte di chiralità in a sintesi di molécule di droga potenziale, sintesi di prudutti naturali è sintesi asimmetrica. Inoltre, pò ancu esse usatu in reazzioni di esterificazione, reazzioni di eterificazione, reazzioni d'idrogenazione è a sintesi di composti chirali.
U so metudu di preparazione pò esse generalmente ottenutu da reazzione di piridina è chloroethanol in presenza di una basa, è dopu ottene u (S)-1-(3-PYRIDYL)ETHANOL desideratu per separà u compostu chirale.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, (S)-1-(3-PYRIDYL)ETHANOL hè una chimica generale, ma e misure protettive sò sempre richieste. Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji, è assicuratevi di operare in una zona ben ventilata, cù l'equipaggiu di prutezzione persunale.