Solvent Violet 59 CAS 6408-72-6
Introduzione
U disolvente violeta 59, cunnisciutu ancu com'è tintura assorbente infrared Sudan Black B, hè una tintura organica. Questa hè una breve introduzione à a so natura, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:
Qualità:
- Solvent violet 59 hè un polveru cristallino neru, qualchì volta appare blu-nìuru.
- Hè solubile in solventi organici cum'è etanol, acetone è dimethylformamide è insolubile in acqua.
- Solvent Violet 59 ha un'eccellente prestazione di assorbimento IR, esibendo forti picchi di assorbimento in una gamma di lunghezze d'onda di 750-1100 nm.
Utilizà:
- U dissolvente violeta 59 hè principalmente utilizatu cum'è tintura in a ricerca biochimica per a colorazione è a rilevazione di biomoleculi cum'è lipidi, proteini è membrani cellulari.
- Per via di e so proprietà di assorbimentu infrared, hè ancu largamente utilizatu in spettroscopia infrared, microscopia, ricerca istologia è altri campi.
Metudu:
- Tipicamenti, u solvent violet 59 hè preparatu mischjendu Sudan black B cun un solvente appropritatu (per esempiu, etanolu) è scaldà, seguitu da a separazione di cristallizazione per ottene un solvent puro violet 59.
Informazioni di sicurezza:
- Evite inalazione o cuntattu cù a pelle per evità a generazione di polvera. In casu di cuntattu accidintali, risciacquare cù assai acqua.
- Durante u almacenamentu, deve esse guardatu strettu, luntanu da u focu è l'ossidanti.
- Solvent violet 59 hè una tintura organica è hè impurtante di usà è manighjà currettamente è rispettà e regule di sicurezza pertinenti.