tert-butil 2-(amminocarbonil)pirrolidin-1-carbossilato (CAS# 54503-10-5)
Introduzione
tert-butil 2-(aminocarbonil) pirrolidine-1-carboxylate (tert-butil 2-(aminocarbonil) pirrolidine-1-carboxylate) hè un compostu organicu. Hè un solidu biancu o biancu. Boc rapprisenta t-butyl hydroxymethyl, DL rapprisenta una mistura alternativa cù duie cunfigurazioni. A so formula molekulari hè C11H20N2O3 è a so massa moleculare relativa hè 232,29 g/mol.
tert-butyl 2-(aminocarbonyl) pirrolidine-1-carboxylate hè principalmente usatu per a prutezzione di u statu di transizione in a sintesi organica o a prutezzione di l'aminoacidi è i peptidi cum'è gruppi N-protettori per prevene altre reazzioni è riazzioni laterali indesiderati. Pò esse acquistatu da a reazione di dimethyl metansulfonamide cù 2-pyrroline formiate.
Quandu s'utilice u tert-butyl 2-(aminocarbonyl)pyrrolidine-1-carboxylate, avete bisognu di attentu à a so infurmazione di salvezza. Havi una bassa toxicità, ma hè sempre bisognu di una manipulazione curretta. Pò esse irritanti per l'ochji, a pelle è e vie respiratorie, cusì l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti protettivi, occhiali è maschere deve esse purtatu quandu si usa. Se inalatu o toccu nantu à a pelle, lavate immediatamente è cercate cunsiglii medichi. Inoltre, deve esse guardatu in un locu seccu è ben ventilatu per evità u cuntattu cù l'ossigenu è l'umidità per impediscenu a furmazione di mischii splusivi inflamabili.