page_banner

pruduttu

Tetraphenylphosphonium Chloride (CAS # 2001-45-8)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C24H20ClP
Massa molare 374,84
Puntu di fusione 272-274 °C (lit.)
Solubilità in acqua Soluble in acqua.
Apparizione Cristalli bianchi à bianchi
Culore Da biancu à beige
BRN 3922393
Cundizione di almacenamiento Atmosfera inerte, temperatura ambiente
Sensibule Hygroscopic
MDL MFCD00011916

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Rischiu è Sicurezza

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu 36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36 - Portà indumenti protettivi adattati.
WGK Germania 3
FLUKA BRAND F CODI 3-10
Codice HS 29310095

 

Tetraphenylphosphonium Chloride (CAS # 2001-45-8) introduzione

Tetraphenylphosphine chloride hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:

Qualità:
Tetraphenylphosphine chloride hè un cristallu incolore cù un odore pungente. Hè soluble in solventi organici cum'è etere è cloroformu à a temperatura di l'ambienti è insoluble in acqua. Hè un agentu riduzzione forte è electrophile.

Utilizà:
Tetraphenylphosphine chloride hà una varietà di usi in sintesi organica. Hè cumunimenti usatu per realizà reazzioni di reagenti di fosforu, cum'è l'addizione elettrofila catalitica è reazzioni di sustituzzioni di reagenti di fosforu. Pò esse ancu usatu cum'è precursore in a preparazione di composti organofosfori è cumplessi organometallofosfori.

Metudu:
U cloru di tetrafenilfosfina pò esse preparatu da a reazione di l'acidu fenilfosforicu è u cloru di tionile. L'acidu fenilfosforicu è u cloruru di tionile reagiscenu per furmà fenilclorosulfossidu, è dopu u fenilclorosulfossidu è u cloruru di tionile sò sottumessi à N-sulfonazione sottu catalisi alcalina per ottene u cloruru di tetrafenilfosfina.

Informazioni di sicurezza:
Il cloruro di tetrafenilfosfina hè tossicu è irritante. Hè assorbita da a pelle è hà un effettu irritante nantu à l'ochji, a pelle è e vie respiratorie. Hè necessariu per evità u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji, è hè necessariu di operà in una zona ben ventilata. Quandu si guarda, deve esse guardatu luntanu da e fonti di focu è sustanzi organici, è evite u cuntattu cù i combustibili. Quandu si usa cloruru di tetrafenilfosfina, guanti protettivi, vetri protettivi è maschere protettive deve esse purtatu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi