Thiogeraniol (CAS#39067-80-6)
Introduzione
Thiophenol hè un compostu organosulfuru.
Thiogernool hè un liquidu incolore à giallu chjaru cù un forte odore pungente. Hè soluble in una varietà di solventi organici, ma insoluble in acqua. A so struttura speciale, thiogeraniol, hà una alta reattività è hè propensu à l'ossidazione, sulfurazione, sustituzione è reazzioni di addizzioni.
In a sintesi chimica, thiogeraniol hè spessu usatu com'è materia prima per agenti sulfuranti, oxidanti è catalizzatori per a sintesi di tiofenoli, tiocetoni, tioeteri è altri composti. Thiogeraniol pò ancu esse usatu cum'è additivu in perfumi è fragrances, dà i prudutti un odore speciale.
I metudi di preparazione di thiolimol sò principalmente i seguenti: 1. Phenophenol hè ridutta da cundizioni alkaline. 2. L'ester hè furmatu da a reazione di l'acidu alchidicu, è u tiogeraniol hè ottenutu da l'idrolisi di l'estere.
Thiogerol hè un compostu tossicu chì hè irritante per a pelle, l'ochji è e vie respiratorie. A cura deve esse pigliatu ancu per evità di reagisce cù sustanzi chimichi cum'è oxidanti è acidi forti per evità accidenti periculosi.