page_banner

pruduttu

trans-2,3-dimethylacrylic acid CAS 80-59-1

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C5H8O2
Massa molare 100.117
Densità 1,01 g/cm3
Puntu di fusione 61-65 ℃
Boling Point 198,5 °C à 760 mmHg
Flash Point 95,9 ° C
Solubilità in acqua SOLUBLE IN ACQUA CALDA
Solubilità DMSO: 100 mg/mL (998,80 mM; Necessità ultrasonica); H2O: 7,69 mg/mL (76,81 mM; Necessità ultrasonica)
Pressione di vapore 0,152 mmHg à 25 °C
Apparizione Morphological Crystalline Powder and Chunks, culore biancu à beige
pKa pK (25°) 5,02
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
Sensibule Assorbe facilmente l'umidità
Indice di rifrazione 1.45
MDL MFCD00066864
Pruprietà fisichi è chimichi L'acidu Tiglic bioattivu hè un acidu orgànicu insaturatu monocarboxylic acid. L'acidu Tiglic si trova in l'oliu di croton è parechji altri prudutti naturali. L'acidu Tiglic hà l'effettu di un metabolite vegetale.
Aduprà Usi per intermedi farmaceutichi.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
ID ONU UN 3261 8/PG 2
WGK Germania 2
RTECS GQ5430000
TSCA
Codice HS 29161980
Classe di Periculu 8
Gruppu di imballaggio III

 

trans-2,3-dimethylacrylic acid CAS 80-59-1

qualità
L'acidu trans-2,3-dimetacrilico hè un liquidu incolore. Hè acidicu è pò reagisce cù basi per furmà i sali currispondenti. Pò reagisce viulente cù l'ossigenu à a temperatura di l'ambienti è pò brusgi spontaneamente. Pò ancu reagisce cù certi metalli per furmà i sali metalli currispondenti. L'acidu trans-2,3-dimetacrilico hà una bona solubilità è pò esse dissolutu in acqua è solventi organici. In l'industria, hè spessu usata com'è intermediariu in a sintesi di composti urgànichi, è pò ancu esse usatu in a preparazione di certi polimeri, plastichi è rivestimenti.

Usi è metudi di sintesi
L'acidu trans-2,3-dimetacrilicu, cunnisciutu ancu com'è àcitu methylisobutenic, hè un acidu carboxylic insaturatu chì cuntene dui gruppi metilici. Havi una larga gamma di applicazioni.

L'acidu trans-2,3-dimetacrilicu hè usatu cum'è monomeru in a sintesi di polimeri. Pò esse copolimerizatu cù altri monomeri attraversu a reazzione di polimerizazione di radicali liberi, cum'è a copolimerizazione cù l'acidu acrilicu è l'acrilatu di metile per ottene u copolimeru di metilisopropil metil acrilate. Questi polimeri anu boni proprietà in vernici, rivestimenti, adesivi, etc., è sò usati per aumentà a resistenza à l'impattu di i prudutti, riduce a viscosità, etc.

Siconda, l'acidu trans-2,3-dimetacrilico pò ancu esse usatu cum'è un intermediariu impurtante in a sintesi organica sintetica. I so dui gruppi metili furnisce u situ attivu per a reazzione, è una varietà di sustanzi organici pò esse preparatu da più riazzioni di cunversione di u gruppu funziunale. Per esempiu, reagendu cù amine o alcooli, i cumposti biologicamente attivi, cum'è i regulatori di crescita di e piante, ponu esse sintetizzati.

U metudu di sintesi di l'acidu trans-2,3-dimetacrilicu hè comunmente preparatu da a reazione di isobutilene cù l'idratu di l'acidu monoicu di carbonu. L'isobutilene hè reagitu cù u ferru peracid pusitivu per ottene u sustrato di l'acidu methylisobutenic, chì hè poi reagitu cù l'excedente di clorur cuprous per furmà sali internu, è poi reagitu cù l'alcoolu per hydrolyze per furmà l'acidu acrilicu currispundente.

Informazioni di sicurezza
L'acidu trans-2,3-dimetacrilico hè un compostu urganicu cumuni, è a so infurmazione di salvezza hè a siguenti:

1. Tossicità: l'acidu trans-2,3-dimetacrilico hà una certa toxicità è pò causà irritazione è danni à u corpu umanu. Quandu s'utilice o manipule stu compostu, deve esse pigliatu e precauzioni appropritate per evità u cuntattu direttu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie.

2. Periculu d'incendiu: L'acidu trans-2,3-dimetacrilico hè una sustanza inflammable chì produce vapores combustible à alta temperatura. Quandu manipule o almacenà stu compostu, evite l'ignizione è l'alte temperature, è mantene una bona ventilazione.

3. Requisiti di almacenamiento: l'acidu trans-2,3-dimetacrilico deve esse guardatu in un cuntinuu ermeticu, luntanu da e fonti di focu è oxidanti. Si deve esse guardatu in isolamentu da combustibili, oxidanti è acidi forti per evità reazzioni accidentali.

4. Risposta d'urgenza: In casu d'un spill o d'accidentu, e misure d'urgenza necessarie deve esse pigliate immediatamente, cum'è l'usu di l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu, l'evacuazione rapida di e persone è a prevenzione di sustanzi chì entranu in fognarii o fonti d'acqua sotterranei.

5. Prevenzione di l'esposizione: Quandu si manipule l'acidu trans-2,3-dimetacrilico, l'equipaggiu di prutezzione persunale, cum'è guanti protettivi, occhiali, è vestiti protettivi deve esse purtatu per assicurà a sicurità di a pelle, l'ochji è e vie respiratorie.

6. Eliminazione di i rifiuti: L'acidu trans-2,3-dimetacrilicu di i rifiuti deve esse eliminati bè in cunfurmità cù i regulamenti lucali. Evite di scaccià i rifiuti in l'ambiente naturale è trasmettenu à un stabilimentu specializatu di trattamentu di i rifiuti per a eliminazione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi