Acidu Tridecanedioic, monometilester (CAS#3927-59-1)
Acidu Tridecanedioic, monometilester (CAS#3927-59-1)
L'acidu Tridecanedioic, monomethyl ester, chì hà un numeru CAS di 3927-59-1, hè un compostu urganicu.
In termini di struttura chimica, si forma un gruppu di ester metile da un gruppu carboxyl di l'acidu tridecosaneic è conserva un altru gruppu carboxyl, è sta struttura unica li dà proprietà chimichi specifiche. L'aspettu hè generalmente incolore à liquidu giallu chjaru o solidu, secondu fatturi cum'è a temperatura ambientale.
Hè largamente utilizatu in u campu di a sintesi organica è hè spessu usatu cum'è intermediariu in a preparazione di diversi materiali polimeri cù funzioni speciale, cum'è certi polimeri di poliester, chì ponu migliurà a flessibilità, a resistenza à u calore è altre proprietà di u polimeru intruducendu. i so frammenti strutturali, per risponde à i stretti requisiti di materiali in diversi scenari industriali. À u listessu tempu, ghjoca ancu un rolu in u campu di a chimica fina, participendu à i primi passi di sintesi di qualchi molécule di droga o sustanzi bioattivi, chì furnisce una basa per a custruzzione sussegwente di strutture cumplessi.
In quantu à u almacenamentu, deve esse sigillatu è almacenatu, luntanu da sustanzi incompatibili cum'è oxidanti forti è alkali forti, è almacenatu in un ambiente frescu, seccu è ben ventilatu per assicurà a so stabilità chimica è impedisce u deterioramentu è a descomposizione da affettà u usu effettu.