trifluorometilsulfonilbenzene (CAS # 426-58-4)
Introduzione
Trifluorometilfenilsulfone hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di trifluorometilbenzenyl sulfone:
Qualità:
- Apparenza: Trifluorometilbenzenyl sulfone hè un liquidu incolore.
- Solubilità: pò esse solubile in solventi organici cum'è etanolu, eteri è cloruru di metilenu.
Utilizà:
- Trifluorometilbenzenylsulfone hè utilizatu in reazzioni di sintesi urgànica, cum'è iniziatore, solvente è catalizzatore, etc.
Metudu:
U metudu di preparazione di trifluorometilbenzenylsulfone hè più cumplessu, è hè principalmente ottenutu da a reazzione di phenylsulfone è anhydride trifluoroacetic. Durante u prucessu di preparazione, l'attenzione deve esse pagata à e cundizioni di u funziunamentu è u cuntrollu di a temperatura di reazzione per assicurà a sicurezza è a qualità di u produttu.
Informazioni di sicurezza:
- Trifluorometilbenzenyl sulfone hè un chimicu chì deve esse trattatu in una zona ben ventilata.
- Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti di laboratoriu, vetri protettivi è vestiti protettivi quandu sò in usu.
- Evite l'inalazione, u cuntattu cù a pelle o u cuntattu cù l'ochji, lavate immediatamente cù assai acqua è cercate assistenza medica.
- Quandu u almacenamentu, deve esse tenutu luntanu da fonti di calore è fiamme aperte, è evite u cuntattu cù oxidanti, acidi è altre sustanzi.
- E prucedure operative di sicurezza pertinenti è precauzioni devenu esse osservate durante l'usu è u almacenamentu.