Trifenilfluorosilano (CAS # 379-50-0)
Introduzione
Hè insolubile in l'acqua à a temperatura di l'ambienti, ma pò esse dissolutu in certi solventi organici cum'è benzene è cloru di metilenu. Havi una bona idrofobicità è stabilità chimica, è pò resiste à l'attaccu di acidi, alkali è oxidanti in una certa misura.
In l'applicazioni pratiche, u triphenylmethylfluorosilane hè spessu usatu cum'è reattivu in sintesi organica. Pò esse usatu per intruduce gruppi di silicone è cambià e proprietà chimiche di e molécule. Pò esse ancu usatu cum'è catalizzatore per reazzioni chimichi organometallici. Triphenylmethylfluorosilane pò ancu esse usatu cum'è modificatore di a superficia per migliurà e proprietà di certi materiali.
U metudu di preparazione di triphenylmethylfluorosilane hè generalmente ottenutu da a reazione di triphenylmethyllithium è magnesiu fluoru di siliciu. U fluoruru di siliciu di magnesiu hè suspesu in etere anidru è dopu aghjunghje lentamente u tritylmethyllithium. A reazione deve esse mantene bassa per evità reazzioni laterali. Dopu chì a reazione hè cumpleta, u triphenylmethylfluorosilane puro hè separatu da a mistura di reazzione per un passu di reazzione urganica cumuni.
Quandu si usa triphenylmethylfluorosilane, deve esse osservatu e seguenti precauzioni di sicurezza: hè un liquidu inflammable è pò causà un focu s'ellu scontra una fonte di ignizione. Si deve esse guardatu in un locu friddu è ben ventilatu, luntanu da u focu è l'oxidanti. L'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu, cum'è l'occhiali protettivi è i guanti, deve esse purtatu durante l'operazione. Evite u cuntattu direttu cù a pelle è l'inalazione di i so vapori.