page_banner

pruduttu

trifenilsilanolu; Trifenilidrossilano (CAS#791-31-1)

Pruprietà chimica:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

791-31-1: Descrizzione di cunnessione chjave

In u campu di i chimichi, ID 791-31-1 si riferisce à un compostu specificu chì hà attiratu l'attenzione in diverse applicazioni scientifiche è industriali. Stu identificatore unicu face parte di u registru CAS, chì assigna un identificatore numericu unicu à ogni chimica per facilità a cumunicazione è a ricerca in a cumunità scientifica glubale.

U cumpostu ligatu àCAS 791-31-1hè chjamatu àcitu 2,4-diclorobenzoicu (comunemente abbreviatu cum'è 2,4-D). Stu erbicida hè statu largamente utilizatu da a so introduzione in l'anni 1940, principarmenti per u cuntrollu di erbaccia larga in ambienti agriculi. A so efficienza è u costu relativamente bassu facenu un alimentu di base in l'agricultura, in particulare in u cultivo di culturi cum'è u granu è u granu.

2,4-D funziona simulando isomeri naturali di l'hormone vegetale chì disturbanu i mudelli di crescita normale di e piante sensibili. Stu mekanismu d'azzione permette un targeting selettivu è a distruzzione di a vegetazione indesiderata mentre mantene a pruduzzioni di culturi senza danni. Tuttavia, l'usu di 2,4-D ùn hè micca senza cuntruversia. E preoccupazioni per u so impattu ambientale è i risichi potenziali per a salute anu purtatu parechji paesi à rinfurzà u cuntrollu è a regulazione.

Nta l'ultimi anni, a ricerca hè stata focu annantu à u sviluppu di alternative più sicure è più efficaci à 2,4-D, è esplorendu u so rolu in strategie integrate di gestione di pesti. Capisce e caratteristiche è l'applicazioni di 791-31-1 hè cruciale per i prufessiunali agriculi è i scientisti di l'ambiente, postu chì sò capaci di affruntà a cumplessità di e pratiche agriculi muderni.

In riassuntu, 791-31-1 o 2,4-D hè un compostu impurtante cù una storia ricca in l'agricultura. U so usu cuntinuu è a ricerca cuntinua intornu à ellu enfatizà l'equilibriu trà a gestione efficace di l'erbaccia è a gestione ambientale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi