Etere butilico vanillico (CAS # 82654-98-6)
WGK Germania | 3 |
Introduzione
Vanillin butyl etere, cunnisciutu ancu phenypropyl etere. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurità di l'etere butilico di vanillina:
Qualità:
L'etere butilico di vanillina hè un liquidu incolore à giallu chjaru cù un aroma dolce simili à u gustu di vaniglia è tabacco. Hè guasi insoluble in acqua, ma pò esse soluble in alcoli è solventi etere.
Utilizà:
Metudu:
A preparazione di l'etere butilico di vanillin hè generalmente ottenuta da a reazione di l'acetate di butile cù p-aminobenzaldehyde. Per metudi di preparazione specifichi, fate riferimentu à a literatura chimica pertinente.
Informazioni di sicurezza:
L'etere butilico di vanillina generalmente ùn provoca toxicità aguda per l'omu, ma l'esposizione eccessiva pò causà reazzioni allergii. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu cù a pelle è l'ochji durante l'usu, è per assicurà una bona ventilazione. Durante a manipulazione è u almacenamentu deve esse osservatu e misure di manipolazione di sicurezza per evità u risicu di focu è splusione.