page_banner

pruduttu

Giallu 135/172 CAS 144246-02-6

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C20H16N2O2
Massa molare 316.35
Cundizione di almacenamiento RT, seccu, sigillatu

Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Introduzione

4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-napthalimide, cunnisciutu ancu Sultan gills, hè un colorante di solvente organico. Questa hè una descrizzione di e proprietà, usi, preparazione è infurmazione di sicurità di 4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-naphtalimide:

 

Natura:

4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-napthalimide hè un polveru cristallino giallu scuru chì hè pocu soluble in acqua, ma solubile in solventi organici cum'è eteri, olefine è alcoli. Hà una bona stabilità è resistenza à a luce.

 

Utilizà:

4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-naphthalimide hè principalmente utilizatu cum'è colorante di tintura per pigmenti interni è esterni, tinta è plastica. Pò esse ancu usatu per tinghje materiali cum'è tessili, pelle è carta. Hè giallu scuru per furnisce una bona putenza di ocultazione è stabilità di u culore.

 

Metudu:

4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-naphthalimide hè ottenuta principalmente da sintesi chimica. Un metudu sinteticu cumuni hè a reazzione di p-toluidine è aniline mischju cù sulphur per dà cristalli di 4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-nafthalimide in cundizioni acide.

 

Informazioni di sicurezza:

4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-naphthalimide hè relativamente sicuru in cundizioni generali di usu, ma i seguenti cose anu da esse attenti:

1. Durante l'usu, u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji deve esse evitata. In casu di cuntattu, sciacquate immediatamente cù assai acqua è cercate assistenza medica.

2. Evite inhaling 4-Amino-N-2,4-xylyl-1, 8-naphthalimide in polvere o gas. Aduprate in una zona ben ventilata è purtate l'equipaggiu protettivu adattatu (cum'è una maschera).

3. U almacenamentu deve evitari u cuntattu cù sustanzi inflammabili per prevene u focu o l'esplosione.

4. Sì avete qualchì quistione o urgenze, fate cunsultà a scheda di dati di sicurezza di i materiali pertinenti o cunsultate un prufessiunale.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi