Giallu 167 CAS 13354-35-3
Introduzione
1-(phenylthio)anthraquinone hè un compostu urganicu. Hè un cristallu giallu chì hè solubile in solventi organici cum'è u cloroformu è u benzene è insolubile in acqua.
Stu compostu hè spessu usatu cum'è tintura organica è fotosensibilizzante. Hè largamente utilizatu in l'industria di tintura per tinghje tessili, inchiostri è rivestimenti, frà altri. 1-(phenylthio)anthraquinone pò ancu esse usatu cum'è fotosensibilizzante in materiali fotosensibili, inchiostri fotosensibili è filmi fotosensibili, cù a capacità di registrà l'imaghjini è l'infurmazioni.
A preparazione di 1-(phenylthio)anthraquinone hè generalmente fatta da a reazione di 1,4-diketones cù phenthiophenol in cundizioni alkaline. L'oxidanti alkalini o i cumplessi di metalli di transizione sò spessu usati com'è catalizzatori in a reazione.
Informazioni di sicurezza: 1-(phenylthio)anthraquinone pò esse irritanti per l'ochji è a pelle. E misure di prutezzione persunale adattate, cum'è guanti, occhiali è vestiti protettivi, devenu esse pigliate quandu si usanu o manipulanu. Si deve esse operatu in una zona ben ventilata è evite inhaling i so vapori. In casu di cuntattu cù a pelle o cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù assai acqua. Sè avete discomfort o reazzioni avversi, cercate l'assistenza medica immediatamente. Quandu u almacenamentu è a manipulazione, deve esse guardatu luntanu da fonti di focu è sustanzi inflammabili, è postu in un locu seccu, frescu è ben ventilatu.