Giallu 93 CAS 4702-90-3
Introduzione
Solvent Yellow 93, cunnisciutu ancu com'è giallu dissolutu G, hè un tintu di solvente organicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
Solvent Yellow 93 hè un solidu cristalinu giallu à aranciu-giallu, solubile in solventi organici cum'è etanolu è cloruru di metilenu. Havi una solubilità relativamente bassa in l'acqua è hè insolubile in a maiò parte di i solventi inorganici.
Utilizà:
Solvent Yellow 93 hè largamente utilizatu in industrii cum'è tinture, tinta, plastica, rivestimenti è adesivi. Hè capace di furnisce i prudutti cù un tonalità gialla brillanti è vivace è hà una bona durabilità è stabilità di luce.
Metudu:
Solvent Yellow 93 hè di solitu sintetizatu attraversu una seria di reazzioni chimichi. Un metudu di preparazione cumuni hè per mezu di a reazione di accoppiamentu di anilina è p-cresol, è dopu cù amidi o cetoni cum'è intermediari, più reazzioni di acilazione sò realizate per ottene infine u solvente giallu 93.
Informazioni di sicurezza:
Solvent yellow 93 hà una certa toxicità, è deve esse cura per evità u cuntattu direttu di a pelle è l'inalazione quandu u cuntattu. Purtate guanti protettivi è maschere quandu l'utilizanu, è mantene una bona ventilazione.
Evite u cuntattu cù agenti oxidanti forti è acidi per prevene reazzione periculosa.
Quandu si guarda, u solvent yellow 93 deve esse guardatu in un locu frescu, seccu è ben ventilatu, luntanu da u focu è ignitions.