Z-ASP-OBZL (CAS # 4779-31-1)
Introduzione
Z-Asp-OBzl (Z-Asp-OBzl) hè un compostu chimicu chì cuntene benzyl ester è gruppi d'acidu asparticu in a so struttura chimica. A seguita hè una descrizzione di alcune proprietà, usi, preparazione è infurmazione di sicurità nantu à u compostu:
Natura:
-Apparizione: U compostu hè un cristallu biancu o biancu
-Formula moleculare: C18H19NO6
-Pesu moleculare: 349,35 g/mol
- Puntu di fusione: circa 75-76 gradi Celsius
-Solubilità: Solubile in etanolu, cloroformu, diclorometano è altri solventi organici
Utilizà:
-Ricerca di droga: Z-Asp-OBzl, cum'è un derivatu di l'acidu asparticu, hè cumunimenti utilizatu in a ricerca di droga per sintetizà antivirale, antitumorale, antiinflamatoriu è altri composti.
-Ricerca biochimica: Stu cumpostu hè di solitu usatu comu un intermediate sinteticu in sintesi chimica, usatu pi sintesi cumposti più cumplessu o studià u miccanisimu reazzione catalitica di enzymes.
Metudu di preparazione:
A sintesi di Z-Asp-OBzl generalmente implica i metudi è e tecniche di a chimica sintetica organica, chì pò esse generalmente preparata da i seguenti passi:
1. l'acidu benzoicu reagisce cù u bromuro di benzyl ammonium reagent per generà l'acidu benzoicu.
2. reagisce l'acidu benzyl benzoic cù dimethyl sulfoxide per generà dimethyl sulfoxide di benzyl benzoate.
3. usendu u metudu di rimpiazzà u reagentu, a reazzione genera u pruduttu finali Z-Asp-OBzl.
Informazioni di sicurezza:
- L'infurmazione di toxicità Z-Asp-OBzl hè limitata, in circustanze nurmale, ùn porta micca più dannu à u corpu umanu in casu di usu raghjone.
-Tuttavia, ogni chimica deve esse cullucatu è usatu in cundizioni adatti. Durante l'operazione, i prucedure pertinenti di sicurezza di u laboratoriu deve esse seguitu per evità u cuntattu direttu cù u compostu.
-Durante l'eliminazione, i requisiti ambientali è regulatori pertinenti devenu esse cumpletati.
Per piacè nutate chì l'infurmazioni sopra sò solu per riferimentu. Sè avete bisognu di applicà è aduprà u compostu, hè cunsigliatu per operà sottu a guida di i prufessiunali.