Z-DL-ASPARAGIN (CAS # 29880-22-6)
Descrizzione di sicurità | 24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
WGK Germania | 3 |
Codice HS | 29350090 |
Introduzione
Z-dl-asparagine (Z-dl-asparagine) hè un aminoacidu innaturale. A so struttura hà una funzione Z (un sustituente in u cumpostu di l'anellu di furan), chì hè attaccatu à u gruppu amminicu di l'acidu asparagine.
Z-dl-asparagine pò esse usata per sintetizà peptidi è proteini, cù qualchi pruprietà speciale, cum'è gruppi di carboxyl protettivi è chiralità duale. Pò esse usatu cum'è un intermediariu o primariu in a ricerca farmaceutica, è pò ancu esse usatu per aiutà à migliurà a stabilità è a solubilità di peptidi. Inoltre, Z-dl-asparagine pò ancu esse usatu in a sintesi di l'additivi alimentarii è altri campi rilativi.
U metudu per a preparazione di Z-dl-asparagine include i seguenti passi: Prima, l'acidu Z-asparagine hè generatu da a reazione, è dopu un Z-dl-asparagine cù u gruppu funziunale Z hè furmatu cù l'acidu asparagine. I metudi sintetici spessu necessitanu l'usu di tecniche di sintesi organica è equipaggiu di laboratoriu.
In quantu à a sicurità, a Z-dl-asparagine deve esse trattata bè in u laboratoriu, è i reguli di funziunamentu di sicurezza pertinenti devenu esse osservati durante l'usu. Puderà causà irritazione à a pelle, l'ochji è e vie respiratorie, per quessa, e misure protettive adattate devenu esse pigliate quandu sò esposti. Inoltre, per a ricerca è l'applicazione di droghe chì utilizanu Z-dl-asparagine, più valutazioni di sicurezza è teste di laboratoriu sò necessarii per assicurà a so sicurezza è efficacità.