N-benzilossicarbonil-L-tirosina (CAS # 1164-16-5)
N-benzyloxycarbonyl-L-tirosina hè un compostu organicu. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di preparazione è infurmazione di sicurità:
Pruprietà: N-Benzyloxycarbonyl-L-tyrosine hè un polveru cristalinu biancu cù caratteristiche strutturali di fenoxy carbonyl è tirosina. Si dissolve bè in solventi organici cum'è dimethylformamide (DMF) o dichloromethane (DCM).
Usi: N-benzyloxycarbonyl-L-tirosina hè spessu usata in reazzioni di sintesi organica, in particulare cum'è un gruppu protettivu in a sintesi di peptidi. Intruducendu in a molécula di tirosina, impedisce à a tirosina d'avè reazioni indesevuli cù altri composti durante a reazione.
Metudu di preparazione: N-benzyloxycarbonyl-L-tyrosine pò esse ottenuta da a reazione di a tirosina cù N-benzyloxycarbonyl chloride. A tirosina hè dissoluta in una suluzione alkalina di sodiu, è dopu aghjunghjenu u cloruru di N-benzyloxycarbonyl, è a reazione hè promossa da una agitazione magnetica durante a reazione. A mistura di reazione hè stata neutralizzata cù ammonia o àcitu cloridicu per ottene N-benzyloxycarbonyl-L-tyrosine.
Informazioni di sicurezza: N-benzyloxycarbonyl-L-tyrosine generalmente ùn causa micca dannu seriu à u corpu umanu è l'ambiente in cundizioni sperimentali cunvinziunali. Cum'è una chimica, hè sempre bisognu di esse eliminata bè. L'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu, cum'è guanti di labburatoriu, occhiali, è camice di laboratoriu deve esse purtatu durante a manipulazione. A manipulazione curretta è u almacenamentu di composti organici hè una misura impurtante per assicurà a sicurità.