page_banner

News

BASF per cutà 2500-plus pusizioni in u mondu;pari di risparmià i costi

BASF SE hà annunziatu misure concrete di risparmiu di costi focalizzate in l'Europa, è ancu misure per adattà e strutture di produzzione in u situ di Verbund in Ludwigshafen (in stampa / foto di file).In u mondu, e misure sò previste per riduce circa 2,600 pusizioni.

LUDWIGSHAFEN, GERMANIA: Dr Martin Brudermuller, Presidente, Cunsigliu di Amministrazione Esecutivu, BASF SE, in a presentazione di i risultati recenti di a cumpagnia, hà annunziatu misure concrete di risparmiu di costi focalizati in Europa, è ancu misure per adattà e strutture di produzzione in u situ di Verbund in Ludwigshafen.

"A cumpetitività di l'Europa soffre sempre di più da overregulation, processi di permessi lenti è burocratici, è in particulare, costi elevati per a maiò parte di i fattori di input di produzzione", disse Brudermuller."Tuttu questu hà digià impeditu a crescita di u mercatu in Europa in paragunà cù altre regioni.I prezzi elevati di l'energia ponu avà un pesu supplementu per a prufittuità è a cumpetitività in Europa.

Risparmia di i costi annuali di più di 500 milioni d'euros à a fine di u 2024

U prugramma di risparmiu di costu, chì serà implementatu in u 2023 è u 2024, si concentra nantu à u dirittu di e strutture di costi di BASF in Europa, è in particulare in Germania, per riflette e cundizioni di u quadru cambiatu.
À a fine, u prugramma hè previstu di generà un risparmiu di costi annuali di più di 500 milioni d'euros in e zone non-pruduzzione, vale à dì in divisioni di serviziu, operazione è ricerca è sviluppu (R&D), è ancu in u centru corporativu.Circa a mità di u risparmiu di costu hè prevista per esse realizatu in u situ di Ludwigshafen.

E misure sottu u prugramma includenu l'aggregazione consistente di servizii in hubs, simplificà e strutture in a gestione divisionale, u dirittu di i servizii di l'imprese, è ancu aumentà l'efficienza di l'attività di R&D.In u mondu sanu, e misure sò previste per avè un effettu netu annantu à circa 2,600 pusizioni;sta figura include a creazione di novi pusizioni, in particulare in hubs.

L'adattazioni à e strutture Verbund in Ludwigshafen sò previste di calà i costi fissi di più di 200 milioni di euro annu à a fine di u 2026.

In più di u prugramma di risparmiu di costi, BASF implementa ancu misure strutturali per fà u situ di Ludwigshafen megliu equipatu per a cumpetizione intensificante à longu andà.

Duranti i mesi passati, a cumpagnia hà realizatu una analisi approfondita di e so strutture Verbund in Ludwigshafen.Questu hà dimustratu cumu per assicurà a continuità di l'imprese prufittuali mentre facenu l'adattamenti necessarii.Una panoramica di i cambiamenti maiò in u situ di Ludwigshafen:

- Chiusura di a pianta di caprolactam, una di e duie piante d'ammoniaca è di i fertilizzanti associati: A capacità di a pianta di caprolactam di BASF in Anversa, in Belgio, hè abbastanza per serve à a dumanda di u mercatu captive è mercantile in Europa in avanti.

I prudutti d'altu valore aghjuntu, cum'è l'amine standard è specialità è l'attività Adblue®, ùn saranu micca affettati è cuntinueghjanu à esse furniti via a seconda pianta di ammonia in u situ di Ludwigshafen.
- Riduzzione di a capacità di pruduzzione di l'acidu adipicu è a chjusura di e piante per u ciclohexanol è u ciclohexanone è ancu di soda: a pruduzzione di l'acidu adipicu in a joint venture cù Domo in Chalampé, in Francia, resterà invariata è hà una capacità sufficiente - in l'ambienti di u mercatu cambiatu - per furnisce l'affari in Europa.

Cyclohexanol è cyclohexanone sò precursori per l'acidu adipicu;a pianta di soda usa i prudutti di a produzzione di l'acidu adipicu.BASF hà da cuntinuà à uperà e piante di pruduzzione per a poliamida 6.6 in Ludwigshafen, chì necessitanu l'acidu adipicu cum'è precursore.

- Chiusura di a pianta di TDI è di e piante precursori per DNT è TDA: A dumanda di TDI hà sviluppatu solu assai debbuli soprattuttu in Europa, Mediu Oriente è Africa è hè stata significativamente sottu à l'aspettattivi.U cumplessu di TDI in Ludwigshafen hè statu sottoutilizatu è ùn hà micca scontru l'aspettattivi in ​​quantu à u rendiment ecunomicu.
Sta situazione hè ancu aggravata cù l'aumentu di i costi di l'energia è di l'utilità.I clienti europei di BASF continuanu à esse furniti in modu affidabile cù TDI da a reta di produzzione glubale di BASF cù e piante in Geismar, Louisiana;Yeosu, Corea di u Sud;è Shanghai, Cina.

In totale, 10 per centu di u valore di rimpiazzamentu di l'attivu in u situ serà affettatu da l'adattazione di strutture Verbund - è prubabilmente circa 700 pusizioni in pruduzzione.Brudermuller hà dettu:
"Semu assai cunfidenti chì puderemu offre a maiò parte di l'impiegati affettati impieghi in altre piante.Hè assai in l'interessu di a cumpagnia di mantene a so larga sperienza, soprattuttu chì ci sò posti vacanti è parechji culleghi si ritiranu in i prossimi anni ".

E misure seranu implementate gradualmente à a fine di u 2026 è sò previste di riduce i costi fissi di più di 200 milioni di euro annu.

I cambiamenti strutturali portanu ancu à una riduzione significativa di a dumanda di energia è di gas naturale in u situ di Ludwigshafen.In cunseguenza, l'emissioni di CO2 in Ludwigshafen seranu ridutte di circa 0,9 milioni di tunnellate à l'annu.Questu currisponde à una riduzione di circa 4 per centu in l'emissioni glubale di CO2 di BASF.

"Vulemu sviluppà Ludwigshafen in u principale situ di produzzione chimica à bassa emissione in Europa", disse Brudermuller.BASF hà u scopu di assicurà più forniture di energia rinnuvevule per u situ di Ludwigshafen.A cumpagnia pensa à aduprà pompe di calore è modi più puliti di generà vapore.Inoltre, e tecnulugia novi senza CO2, cum'è l'elettrolisi di l'acqua per pruduce l'idrogenu sò da esse implementate.

Inoltre, cù e priorità di a cumpagnia per l'usu di soldi è in vista di i cambiamenti profondi in l'ecunumia glubale in u cursu di u 2022, u Cunsigliu di Direttori Esecutivi di BASF SE hà decisu di finisce u prugramma di ricuperazione di azioni prima di u calendariu.U prugramma di ricuperazione di azioni era destinatu à ghjunghje sin'à 3 miliardi d'euros è esse cunclusu da u 31 di dicembre di u 2023, à u più tardi.


Tempu di post: 20-mar-2023